انتی ریپورت تلگرام
نوشته شده توسط : زپو

 انتی ریپورت تلگرام


Anti Report نام یک برنامه ساده ولی بسیار کار آمد برای گوشی های اندرویدی می باشد که در واقع این برنامه برای آن دسته از افرادی طراحی و منتشر شده است که در پیام رسان تلگرام دچار ریپورت یا همان اسپم شده اند و قادر به ارسال پیام نیستند! و با توجه به این مشکل بسیار مهم دیگر جای نگرانی نیست زیرا با استفاده از این برنامه بسیار ساده می توانید با توجه به اصول و قواعد لازم برای برقراری ارتباط با پشتیبانی تلگرام ایمیلی درست و سالم را برای این پشتیبانی ارسال کنید تا از ریپورت خارج شوید!

برنامه آنتی ریپورت نوعی ابزار برای ارسال ایمیل به روش درست برای بخش پشتیبانی این سیستم پیام رسانی می باشد و دلیل ایجاد برنامه Anti Report ارسال ایمیل های اشتباه بوده که کاربران هیچ گاه نتوانستند جوابی از سوی این سیستم دریافت کنند! اما دیگر با اسان ترین حالت ممکن می توانید با پر کردن درست تنها چند جای خالی یک ایمیل حاوی مشکل ریپورت را برای این پشتیبانی ارسال کنید تا بصورت دقیق به مشکل شما رسیدگی شود! پس به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم این برنامه را هم امتحان کنید و لازم به ذکر است این برنامه هم یک راه امید به شمار می آید و هیچ ضرری برای یک بار امتحان کردن آن ندارد!

ویژگی ها :

* حجم بسیار کم و امکان نصب بر روی تمامی اندروید ها

* محیط ساده و روان برای پر کردن فرم مورد نظر کاربر

* امکان انتخاب زبان برای ایجاد ایمیل مورد نیاز برای ارسال

تصاویری از محیط برنامه :

Anti Report-1 Anti Report-2 Anti Report-3 Anti Report-4

خرید و دانلود  انتی ریپورت تلگرام






:: برچسب‌ها: انتی , ریپورت , تلگرام , اسپم , هک , رایگان , وای فای , تبلیغات , انبوه , نرم افزار , اندروید , گوشی , موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: